Doeeei!!! - Reisverslag uit Colombia, Colombia van Jorijn en Blanche - WaarBenJij.nu Doeeei!!! - Reisverslag uit Colombia, Colombia van Jorijn en Blanche - WaarBenJij.nu

Doeeei!!!

Blijf op de hoogte en volg Jorijn en Blanche

02 Januari 2015 | Colombia, Colombia

Ola Amigos,

Daar gaan we weer! 3 jaar na onze eerste reis hadden we toch wel weer zin om op avontuur gegaan. Dit keer Zuid- Amerika en op vele verzoek weer een reisdagboek! Leuk voor later en de thuisblijvers.

Dus sit back and relax and enjoy al onze avonturen!

Dikke zoenen!

• 02 Januari 2015 - 21:26

Flory:

Jaaaaaaaa geniet lieve schatten!! Kijk uit naar jullie mooie verhalen!! Dikke kus

• 02 Januari 2015 - 23:25

Isabelle:

Heeeeeel veel plezier Blanche en Jorijn!! We kijken uit naar jullie verhalen en foto's!Dikke knuffels

• 03 Januari 2015 - 11:17

Mama:

Heerlijk dat we jullie nu weer kunnen volgen! Zoen

• 03 Januari 2015 - 19:30

Nien:

Heul veul plezier lieverds! Ik kijk uit naar jullie verhalen en krijg er echt enorme reuskriebels van... Maak ons dus vooral heel erg jaloers ;) DX!

• 05 Januari 2015 - 10:38

Hanneke Storimans:

Wat heerlijk nu ben ik ook op de lijn!! Laat weer gauw iets van je horen. Liefs Oma & Opa

• 12 Januari 2015 - 13:22

Peter Oosterhof:

Gezien jullie op FaceTime , ayer ! Que imagenes grandes. Nou gaan jullie naar Santa Marta, la ciudad perdida. Mooie wandeling van 5 a 6 dagen door de jungle. Trek de apen maar uit de bomen en krijs ze maar in hun gezicht(hihi). En verder , veel drinken en eten. Mucha suerte en Colombia,padre